Danish

Aktieselskabet CARL CHRISTENSEN, Brabrand
 
Brænder du for god kundeservice, og er du glad for at tale i telefon med mange forskellige mennesker? 
 
Så er du måske den, vi søger til stillingen som kundeservicemedarbejder i indkøb på hovedkontoret i Brabrand. Her bliver du en del af et team, der hver dag arbejder for at yde den bedste kundeservice for vores kunder i autobranchen.  
 
CAC-koncernen
CAC-koncernen er kendetegnet ved en række stærke værdier – Troværdighed, agilitet, kvalitet og kundefokus. Vores orga­nisation er uformel og flad med gode kolleger og et inspirerende arbejdsmiljø. Vi tilbyder gratis fitness, tilbud om madordning og særlige personaleaftaler.
 
I vores indkøbsafdeling bliver du en del af en dynamisk og uformel organisation med en humørfyldt omgangstone. Hovedopgaven i hverdagen vil være betjening af kunder telefonisk og via mail. Da vi også er hovedkontor for au2parts, vil du komme til at have tæt kontakt med afdelingerne rundt i hele landet. 
 
Vi har redskaberne klar til dig, så spørgsmålet er: Vil du være med til at tilbyde den bedste kundeservice?
 
Rådgiv kunderne til at vælge de rigtige løsninger
For at blive en succes i stillingen opbygger du gode relationer med dine kunder. Det er igennem kendskabet til dem, at du ved, hvad de har brug for.
 
”Det er, når du fanger kundernes signaler, at du kan tilbyde dem den bedste kundeservice. Vores kunder er forskellige, og derfor er det vigtigt, at du kan aflæse dem og lære deres behov at kende. Du giver dem det, de har brug for, mens du udvikler relationen,” fortæller indkøbschef, Carsten Randrup.
 
Erfaring fra autobranchen
Vi forestiller os, at du måske sidder i en grossistvirksomhed, hvor du er vant til at arbejde med autorelaterede vareprogrammer og kundebetjening.
  • Du kan sætte dig ind i dine kunders hverdag, hvilket gør dig i stand til at forstå deres behov
  • Du er god til at aflæse kundernes behov
  • Du besidder stort engagement og har gode samarbejdsevner.
  • Du har it-flair – især rutineret bruger af MS Office, Excel
Er du vores nye kollega?
Har du spørgsmål til stillingen? Så kan du kontakte indkøbschef Carsten Randrup på 88 77 16 30 eller mail cra@cac.dk.
 
Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV til job@cac.dk. Skriv venligst kundeservicemedarbejder i emnefeltet.
 
Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen hurtigst muligt og senest 30. juli 2019. Tiltrædelse hurtigst muligt.
 
Vi glæder os til at høre fra dig!